20 Şubat 2008 Çarşamba

Türk Telekom E-Fatura

Sizde benim gibi gelen faturaları internetten takip eden,otomatik ödeme talimatı olanlardan iseniz Türk Telekomun E-Fatura kampanyasına katılmak hoşunuza gidecektir.Tek yapmanız gereken 444 1 444 ü arayıp email adresinizi belirtmek ve müşteri temsilcisinin uzun uzun okuduğu metinleri dinlemek :) Unutmayın bu yıl Ağaçlandırma Seferberliği yılı...Yeşil bir Türkiye için basit şeyler yaparak katkıda bulunabiliriz.Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder