Yardım Kampanyası Devam 2.Yazı
Yardım Kolilerimizi Gönderdik 3.Yazı
Sabah maillerimi açar açmaz Asboğa Köyü(Kars)İÖO öğretmeni Mehmet Kurutluoğlu'nun gönderdiği resimleri aldım ve çooook mutlu oldum.Diğer okullarıda bekliyorum :)
Hepsini paylaşacağım.

İkinci okulumuz Mezre İ.Ö.O. (Elazığ) öğretmeni Eda Hanımdan da cevap geldi.Paketlerimizi almışlar ve "Çocuklarımızın gözlerindeki o sevinç ve heyacanı yaşamak inanılmaz güzeldi.." diye yazmış.Ne mutlu bize ki böyle bir mutluluğa vesile olduk :)

Üçüncü okulumuz Ekinli İ.Ö.O (Bitlis) den de fotoğraflar geldi :)

Malatya'daki Bostancık İÖO okuyan minik kardeşlerimizin de fotoğrafları geldi...Çoook şekerler :)

Bostancık İÖO okuyan minik kardeşlerim bana bir teşekkür videosu hazırlamışlar.Çoook şekersiniz...
Sonunda Ağrı Geçimli köyüne gönderilerimiz ulaştı.Başar arkadaşım çocukların çok sevindiğini söyledi :)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder