6 Mart 2008 Perşembe

Yaşasın Yardım Kolilerimiz Ulaşmaya Başladı

Yardım Kampanyası 1.Yazı
Yardım Kampanyası Devam 2.Yazı
Yardım Kolilerimizi Gönderdik 3.Yazı


Sabah maillerimi açar açmaz Asboğa Köyü(Kars)İÖO öğretmeni Mehmet Kurutluoğlu'nun gönderdiği resimleri aldım ve çooook mutlu oldum.Diğer okullarıda bekliyorum :)
Hepsini paylaşacağım.


İkinci okulumuz Mezre İ.Ö.O. (Elazığ) öğretmeni Eda Hanımdan da cevap geldi.Paketlerimizi almışlar ve "Çocuklarımızın gözlerindeki o sevinç ve heyacanı yaşamak inanılmaz güzeldi.." diye yazmış.Ne mutlu bize ki böyle bir mutluluğa vesile olduk :)


Üçüncü okulumuz Ekinli İ.Ö.O (Bitlis) den de fotoğraflar geldi :)



Malatya'daki Bostancık İÖO okuyan minik kardeşlerimizin de fotoğrafları geldi...Çoook şekerler :)



Bostancık İÖO okuyan minik kardeşlerim bana bir teşekkür videosu hazırlamışlar.Çoook şekersiniz...



Sonunda Ağrı Geçimli köyüne gönderilerimiz ulaştı.Başar arkadaşım çocukların çok sevindiğini söyledi :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder