13-19 Agustos tarihleri arasında tatil.com dan Efgan-Yıldız arkadaşlarımız ile İtalya(Roma,Venedik,Floransa) turuna katıldık.
Vize alımı esnasında bazı sıkıntılar yaşadık ama neyseki sonu tatlıya bağlandı.
Sabaha karşı Roma'daki otelimize vardık.Otelimiz Roma merkezine uzak fakat çok güzel,temiz bir oteldi.Sabah kahvaltıya indik.Kahvaltıda daha önce İtalya'ya gelmiş olanların tecrübelerinden faydalandığımız için beklentimiz yüksek değildi ama fena sayılmayacak bir kahvaltı vardı.Biz giderken yanımıza yiyecek bayağı birşey almıştık.
Yanınıza giderken konserve,sandviç ekmeği,biraz meyve,bisküvi alın derim çünkü hem yemek olayı hayli pahalı hemde inanılmaz vakit alıyor.
İtalyanlar hayli rahat insanlar,saatlerce yemek yemekden hoşlanıyorlar.Bir akşam dışarıda restaurant da yiyelim dedik.Abartmıyorum siparişimiz tortellini(makarna) ve margarita(pizza) idi.Tam iki saat restoran da kaldık.Siparişin verilmesi+Siparişin hazırlanıp gelmesi+ödemeyi yapabilmemiz 1 saat 50 dakika sürmüştür herhalde.Hem açlıktan hemde toplanma saatine geç kaldığımız için 10 dakika da yedik kalktık.
Ayrıca oturduğunuz süre içinde ödeme yapıyorsunuz.Bu arada ek bilgi olarak İtalya'da yemek yenilen yerler ristorante ve aile işletmesi olan trattoria olarak ayrılıyor.
Gelelim turumuza,turdan 1 haftada çok yer gezdik,yorulduk ama değdi...Gerçi İstanbul'a dönünce 1 hafta sürdü dinlenmek :)
Sırasıyla gezdiğimiz yerler,
Vatikan
Roma
Napoli-Pompei
Siena
Venedik
Floransa
Pisa
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder