Nikken koltuk şiltemi(KenkoSeat) 2 haftadır kullanıyorum.Sırtımda ve boynumdaki ağrıların tümü geçti ve stresi alan mekanizması sayesinde,daha huzurlu,daha rahat olabiliyorum,çalışabiliyorum.Akşam eve gittiğimde enerji seviyem gayet iyi oluyor.
İlknur arkadaşımda KenkoSeat aldı ve kullanmaya başladı..Henüz yorumunu almadım.Yorumunu alınca yazarım.
KenkoSeat sanki kraliçe koltuğunda oturuyormuşsunuz gibi hissetmenizi sağlıyor.(tabi bayanlar için erkekler için kral,padişah diyebiliriz :)) Görünümü çok hoş.Üst kılıfı %100 yünlü kaplanmış ve Rubberthane nodüller (üçgen şeklinde,minik minik yumuşak sünger parçaları) siz hareket ettikçe uyarıcı bir masaj yaparak gerginliğinizi alıyor ve yumuşacık sanki pamuk üzerinde oturuyormuşsunuz gibi hissediyorsunuz.Arkadaşlarımın ilk görüşü,ne o taht mı yaptırdın kendine, pişeceksin onun üzerinde,sıcaklamıyormusun vs. gibi şeyler oldu.Mindere seramik-yansıtıcı lifler eklendiği için ;yazın serin, kışın sıcak tutan, yani ısıyı dengeleyen yapısı sayesinde bir sorun olmuyor.
KenkoSeatimden memnun kaldığım için Dinlenme ve Rahatlama Serisinden Nikken Uyku Sistemini de satın aldım.Benim uykularım biraz problemli.Allaha şükür geçen altı ayki gibi kötü değil daha iyiyim, eski yaşadıklarımı yaşamamak ve daha kaliteli uyku uyumak istediğim için Şilte Paketini de satın aldım.(Yatağım yeni olduğu için değiştirmeyi tercih etmedim.Şilte aldım.)
Nikken Uyku Sistemi şilte,yastık ve yorgandan oluşuyor.Birkaç gün önce teslimatı aldım.Büyük bir heyecanla yatağımı hazıladım :) Edirne'ye gittiğimiz ve sonrasında da eğitim çıktığı için henüz evde kalıp aralıksız kullanma fırsatı olmadı.Yorgan süper yumuşacık pamuk gibi, aynı zamanda ipek gibi,şilte zaten harika(şirkette kullandığım KenkoSeat ile aynı teknolojiye sahip ama daha kalını.) Yastık ortopedik yastık olduğu için biraz yadırgadım.İlk izlenimim olumlu,şu anda Gayrettepe'ye göç ettiğim için evime döner dönmez bir hafta kullandıktan sonra farklı anlatacağım..
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder