
Songül,Neriman,Gülcan,Ayfer,Bingul'un yardımlarıyla kolileme işlerini de hallettik.Kargo sponsorumuzda Aktif İleti oldu.Aktif İleti yetkilileri inanılmaz bir ilgi ve destek gösterdiler.Öncelikle Aktif İleti Genel Müdürü Kamuran Beye ve sonrasında Yusuf Beye ve Tuğba Hanıma çoook teşekkür ederim.
Bugun gönderimide tamamladık.Aktif İleti den yetkili kişiler gelerek 25 koli 3 çuval malzememizi aldılar daha önce belirttiğim okullara gönderilmek üzere yola çıktılar.
Artık büyük bir heyecanla paketlerin ulaşmasını ve çocukların sevinç fotoğraflarının,mektuplarının bana ulaşmasını bekliyorum.
Sevgiyle Kalın
inanın arkadaşlar hepinizin yüzünde ayrı güzellik ve temizlik var,bu yardımlarınız bu emeğiniz sizlere başka yollarla bir gün elbet geri dönecektir.siz bu küçük yavruları sevindiriyorsunuz ya yaradan da sizleri sevindirsin,yardımlarınızdan dolayı tüm öğrencilerim adına sizlere çok çooooooooooook teşekkür ediyorum,Saygı ve Sevgilerimle.Mehmet KURUTLUOĞLU
YanıtlaSilMERHABA ARKADAŞLAR;
YanıtlaSilsabırsızlıkla bekliyoruz artık kolilerin ulaşmasını.buradan çok güzel görünüyorlar:) öğrencilerim adına şimdiden teşekkür ediyorum.
i.başar sütçü
tebrik ederim sedoş çok güzel bir işe imza attınız.
YanıtlaSilMerhaba Seda Hanım,
YanıtlaSilKolileriniz dün akşam saat 19.00 itibariyle elimize ulaştı. Yapmış olduğunuz yardımlardan dolayı emeği geçen herkese 45 öğrencimiz adına teşekkür ediyoruz.Özellikle herşeyin 45 tane olması inceliğiinden dolayı ayriyeten teşekkür ederiz.
İnşallah haftaiçi yardımlarınızı ulaştıracağımız miniklerin sevinçlerini size ileteceğiz.
Sedis'im :)) harika bir blog.. seninle her yaptigin ugrasinda gurur duyuyorum. inanilmaz pozitif geveze:) bir arkadasim oldugun icin de elbette .. ellerin gercekten muhtesem gorunuyor
YanıtlaSil